13.09.2009

Venüs

Çıkarken söylemiş miydim,
Seni seviyorum
Ayakkabılarını giyerken seni izlemiş miydim
İkimiz de kavgalıyken...

Tekrar gelecektin halbuki
Beni düşlerle boğmayacaktın...
Belki de para çekecektin
Düşünmekten, temizlemediğim tozlarla her yerde

Bir küçük için
Nasıl suya dönerim sensiz
Gelirsin diye
Okuyorum beklerken...

Umuyorum, kaptırmazsın başka bir hayatın akışına
Kendini, gidersen
Ben devam edebilir miyim?
Kimse telefonu açmıyor
Elbisemin fermuarını çekiyorum bir yandan,
Gelecek misin?

Bulutlarla mısın şimdi?
Yalnız oturamam, korkarım bilirsin
Bildiğimi...
Gittin mi ki?

Lütfenler kalmadığına göre
Kimse tekrar şenlendirmiyor evimi
Taşlara yazdığın isimlerimizle
Bazen bir nefes daha aldığımı hissediyorum...

Umuyorum, kaptırmazsın başka bir hayatın akışına
Kendini, gidersen
Ben devam edebilir miyim?
Kimse telefonu açmıyor
Elbisemin fermuarını çekiyorum bir yandan,
Gelecek misin?

Umamıyorum, yanıyor her saniye
Bana vermediğin sürece
Benim misin?
Ayakkabılarını bağlarken seni izlemiş miydim?

Bluzlerine sığınıyorum şimdilik
''Güzel Mazoşist''ini rafa kaldırmaya çekiniyorum...
Tek başıma suya girebilir miyim?
Kaldırabilir miyim?

Koşacaksam çayırlara doğru,
Çıkıp evden
Söndürmem gerek bir kaç anıyı
Tamam...

Lezzetli bir göçüş olacak
Belki birazını kullanıp geriye
Gelmeyecek bir balad olur duayenlere...
Rüya mı görüyorum?

Aynalara bakamıyorum hala
Kafamı karıştıran
Her ucuz şeyi bir kenara atıp gelmeyi
İstemek olmaz mı, ben düşünüyorum...

Saatler geçiyor
Her yeni bir kez daha eskiyor
Kafamda, delirecek gibi oluyordum
Başta, derinde; içinde

İçecek gibiyim kusmadan
Hepsini yerdeki şişeleri kırmadan
Gene, hepsini vermek zorunda değilsin
Benim için...

Durdurmaya çalışıyoruz seni
Sanki ilk günlerdeki kavgalar gibi
Senin üzüntün çabuk geçerdi...
Uyku gibi

Dergilerin bir köşeden bir başka köşeye
Geçerken sahiplenmemi istiyorlar, sahiplerini
Hiç özlemiyorlar mı?
Bu sefer gelen anahtar sesi

Kafamda mı uyduruyorum?
Gene ışığı yaktın, geldin odama
Kelimelerin anlamlarını sorguluyoruz
Birkaç verilen sözle birlikte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?