13.10.2009

İşte Bundan Hoşlan(m)ıyorum!

Fikrim değişmeye başlıyor. Önüme geleni sevebildiğim gibi özleyebiliyorum da!
Eski arkadaşımı, eski sevgilimi -hani bana yalan söyleyen, aşkından öldüğüm, bana ağzına geleni saymakla kalmayıp direk liste halinde veren ibne- bile özledim! Dünyaya gelirken bana baştan başıma gelebilecekleri söyleselerdi bu kadar şaşırmazdım gidişata... Tüm deliler beni bulurken ben de onları arıyorum ve aramakla kalmayıp üzerime çekiyorum. Mıknatıs gibiyim.
Bugünün de çok bunaltıcı geçtiğini daha kolay anlatamazdım... Arkadaşlarım pek beni takmıyor, bütün teneffüslerde hak etmediğim şekilde dışarıda oluyorum. Yalnız değilim ama istediğim bu muydu buraya gelirken? Tamam, bir söz vermiştim ve onu da tutuyorum ama sözümün bu insanlarla alakası yoktu. Amaan, sınıftaki o diğer kız gelmesin de! Her ne olursa olsun bugün biraz teşekkür dolu olmalıyım. Quiz'de 20 puan üzerinden 17,5 aldım. Ve bu sınıftaki EN YÜKSEK puan!
Demek ki, onlar 4'le kalırlarken ben bir basamak üstte devam edeceğim.
Evet, burnum havada.
Ve ben bu halimi seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?