4.10.2009

İyi Günler

Bazen çok gülüyorum.
Neyse, bu aralar etrafa alışmaya çalışan, küçük insanlar gibi gözlemlemeye kaptırdım kendimi. Şimdi senin ödevin yok mu, Norma Tuna diyeceksiniz, biliyorum, ama bu sefer ödevim yok sadece 2 gündür yan gelip yatıyorum ama açım, yemek yiyemedim 2 gündür, bunu da belirteyim.!.
Yine neyse, bence emo'ların yağmurda ağlamalarının bir sebebi var. Olmalı en azından yoksa ben şizofrenliği hat safhada biri oluyorum. Olmamam lazım bir de. Şu emo'lara geri dönmeliyim; benim araştırmalarıma göre emo'ların bu kadar yağmurda ağlamalarının sebebi göz yaşlarının yağmur damlalarına karışması ve onların sevinmesi değil -ne oldu, gökkuşağı kısmında yüzünüzde güller açtı- bence bunun sebebi yağmurda dışarı çıkamamaları! Malum, yağmur yağınca yaz yağmuru değilse hava soğuk olur. Kalın giyinmek gerekir. Eee, bunların kumaş Converse'leri, Vans'ları dayanır mı yağmura? Dayanmaz haliyle. O güzel jöleli, fönlü, yapıştırılmış saçları da bozulur. Makyajları da akar. Zaten büyük olasılıkla ileride saçları dökülmüş, yüzleri kırış kırış, dar giymekten varisler artık boyut değiştirmiş, Screamo dinleyen kısmının da kulakları duyma ihtimalinin olmadığı gerçeğiyle o güzel kalın çerçeveli gözlükleriyle ağlarlar.
Ve benim bir pazar günüm daha böyle geçti.
Aaa, aşağıda bir adam bu yağmurda terlikle geziyor! Haha, terliğinin altındaki ve yerdeki tırtıklar vakum etkisi yarattı ve adamın ayağından çıktı! Şuan şaşkınca bir terliğe bir de yere bakıyor... Yazık.
İyi günler, mersi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?