18.10.2009

O'nun

Çok meraklı, realist bir bayan tanıyorum. 50'lerden çıkıp gelmiş gibi giyinmeyi seven, kıvırcık saçlı, bağımlı...
Bak kendimi ne güzel tanıyorum!
Ve, tanımlıyorum!
Şuan içinde bulunduğum durum ve ya hayat denilen şeyi özetlemem çok basit. İçi tezlerle dolu bir yer. Kocaman! Pahalı, sevgi ile dolu. Bana karşı olmayan!
Beni üç kere rüyasında görünce mesaj atan, ben ayrılınca umrunda olmayan; o ayrılınca dünyanın sonu geliyormuş gibi konuşan bir kafadan bacaklı var.
Burada değil tabii, şuan bayağı uzakta bana. Okusa herhalde kafamı vücudumdan ayırır. Ama ona ihtiyacım var.
Hastalıklı bayağı bir sevgim var.
Bitmiyor, her boş bulduğumda ona acıyorum ama duymuyor. Eğer gerçekten çıkartabilseydim onu buradan, GERÇEKTEN yitip gitmesini isterdim. Lethe ırmağında boğulmak, ciğerlerime tertemiz yepyeni su çekmek isterdim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?