12.10.2009

Şeker Pare

Ne kadar deli varsa iyidir gibi bir sloganım yok.
Olmasın.
Doğum günüm yaklaşıyor, dürüst olmak gerekirse kimseden hediye falan da beklemiyorum. Ama şunu söylemem gerekir ki, Tanrı'dan istediğim hediye eski en dostlukların yeniden canlanması değildi... Bizi -tüm arkadaşlarını- sevgilisi telefon rehberinden ve msn denilen saçma gereçten sildiği için arama zahmetine girmeyen; biz uğraşınca da umrunda bile olmayıp ''Sen kimsin?'' diyebilen bir arkadaşı Tanrı'dan istememiştim. Zaten her doğum günüm ayrı bir tantanayla geçiyordu, bu da eklenince her şey tamam olacak sanırım. Eğer o bizi tanımıyorsa ben neden uğraşacağım düşüncesiyle hayatımdan çıkardığım insanların tekrar gelmeye çabalamasından hoşlanmıyorum işte! Gelmesin. Rica ediyorum.
Bu sırada da şeker pare yiyorum. Gerçekten güzel olmuş. Teşekkürler anne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?