26.11.2009

Anlamadım Ki Hiç Kimse

Bazı şeyleri geç değil aksine çok erken öğrendim. Annem hiçbir zaman boynumu eğmememi, babam her zaman başımı dik tutmamı, anneannem ise konuyla alakasız olarak eğer miyopun ve astigmatın varsa -ki benim var- her zaman gözlük takman gerektiğini öğretti ya da öğretmeye çalıştı çünkü şimdiye kadar hiç dersler gibi saçmalıklar dışında gözlük takmadım...
Soy devam ettikçe ise büyük oranda arttırılan güvenlik önlemleriyle, devamlı olarak çalışmamın ve özgür olmak için ilk önce bir takım şeylere sahip olmam gerektiğini öğrendim. Ancak bu sefer ki eksiğim, bu bir takım şeylerin ne olduklarıydı...
Şimdiye kadar dik başlı; tuttuğunu koparan; sahip olduklarıyla değil, olmak istedikleriyle gurur duyan bir insandım. Kısacası bazı işlerle alakam bir kafadanbacaklıymışcasına alakasızdı.
Dünya ile Plüton kadar hem de!
Eğer Plüton gezegen olsaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?