30.11.2009

Şan(s)

Şu sıralar hikayelerle kafayı yedim. Hayır yani şansım olsa kafayı da bulurdum ama işte diyorum: Şansım yok!
Şimdi küçükken ki idolüm Ariel, Küçük Deniz Mahsulü: Bir erkek için katlandığı şeylere bak. Kurtardığıyla kalsa olmuyormuş sanki... O prens seni önceden bulsaydı, seni bir güzel ayıklatmazdı aşçıya sanki.
Aurora, Uyuyan Leydi: Zenginsen ve kralın kızıysan odandan dışarı çıkmayacaksın...
Pamuk Prenses, ...?: İsmini bilmiyorum, ya da vardıysa da hatırlamıyorum. Tek fikrim bu bayan hakkında şu ki, o prensi hak etmedi. Cücelerle kalsaymış bence. Gayet de çirkin. Kraliçe kıskançlık etmekle haksızlık etmiş. Kısacası, çirkin olmak onun hatasıydı. Aynanız varsa ve konuşuyorsa, kesinlikle yalan söylüyor.
Cinderella, Cam Pabuçlu Tüketim Delisi Hizmetçi: Evin sahibinin kızıysan ne fark eder? Seni sömüren kesin biri çıkacaktır. Kısacası mesajı şuydu bence: Cam ayakkabının markasını ve numarasını doğru seçeceksin. Ayağını vurup atınca böyle peşinden getirtirsin adamı. Küçük çocuklara tüketim çılgınlığı: Al, ye, tak, giy, tüket, yak, bağışla, göz boya, ŞİMDİ!
Aslında tüm masallarla kafayı bozamadım ama bozduklarım şimdilik bu kadar.
Ciao!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?