16.12.2009

Ciao Bella! 34...

Bugün farkettim biraz kassaam, kilo versem, kulum kölem, güzel kız kapısında köpek olurlar, evimi baştan aşağı temizler, yemeğimi de yaparlar.
Ee iyi de,
Nereden kurtulacağım bu fazla kilolardan değil -yağlardan.?.
Şimdi beni 1.67 boyunda, 80 kilo falan sanmayın. Falan fişmanım çok ancak benim problemim 36-38 beden arasında gidip gelmemle. Ben diyorum yağlarıma biraz eriyin, tatil yapın, gelmeyin, ooh kıyak! diyorlar. Bana kalsa gitsinler. Hem ben ne 36 ne de 38 olayım: 34 olayım. Ne güzel. 34-36 arasında gidip gelsem de olur!
Tüm arkadaşlarım fazla yağlarından kurtuluyor, bir ben kalıyorum yerinde sayan. Birine hoş diyorum, benden korkup kaçıyor. Ya da kaçmıyor, ben onu kovalıyorum ama sonuçta kaçan da kovalanır. Kısacası iyi ediyorum!
İyi ediyorum da ben kilo şeyimden sapıyorum.
Neyse işte, uzun lafın kısası ben DİYETE BAŞLIYORUM. Büyük harf dikkat çeker belki, katılırsınız bana da bir güncük olsun.
17'lik köpeğim gelmiş, sanırım gene taşa doğru sarı bir sıvı boşalttı, onu toplamamı istiyor... Ben 34 beden olursam bu hayvan bunu bırakacak!
Annemden programları almam lazım.
Ciao!
*Bu arada bir Obituary, bir Cannibal Corpse, bir Slayer duydum.
Eğer gerçekten geliyorlarsa -obituary ve cannibal corpse unirock'dan- benim içim bir hoş olur, midemde kelebekler uçar, kanatlanırım, ped reklamlarında boy boy resimlerim olur kısacası ben konser istiyorum. Her sene gidiyorsun da eline ne geçiyor dersen de, ben eğleniyorum yani. Sen neden sinemaya gidiyorsan/film izlemeyi evde de tercih etsen olur, ben de o yüzden gidiyorum. Demiyorsan teşekkür edip bu konuda görüşlerimi okuduğun için saygı duyarken konuşmamı da son bulduruyorum, daha başlık yazacağım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?