1.12.2009

Gri

Bana hikayeni anlat, sevgilim
Duvarlar bana asla söylemeyecek ikimizi, senin gibi
Doğru ya da yanlışsa
Hatalı ya da ayrıysa
Sadece anlat
İzin yoksa hatırlamana

Seni de unutamayacağım gibi-
Düşüncelerine boya süremeyeceğin gibi-
Büyük büyük önerine
Büyük büyük tekliflerine karşılık
Yaşamaksa ya elimdekiler
Ne sunabilirim başka, sırf içimdekiler yetmezse

Gelip geçeceğini bile bile
Aramıza ördüğün duvarları
Ancak kokusu geçince duyabiliyorum, sevgilim
Biliyorum, geç oluyor
Biliyorum, geç kalıyorum
Sen de geç kalıyorsun

Eğer sadece uzaklaşmak istiyorsan
İsteseydin, sevgilim
Neden başta söylemezdin bana
Ben seni istemedim ki?
Neden başta söylemedin bana
Sen yine kendin geldin...

Ben yorulmadım, bitirildim
Kışlar yaza döndü, bitti
Tek tek arayacağımı bilseydim
Ve sen de hiç gitmeseydin
Belki bir kurtuluş vardı, sevgilim

Şimdi haydi söyle bana:
Neden şimdi yıkıyorsun ellerini?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?