27.12.2009

Sarı Sarı Bulutlar, Mor Mor Ojeler

Benim senin hakkında ne düşündüğümü öğrensen
Dudakların uçuklar
Ve ben de seni nedensiz
Öperim
Öper miyiz?

Birbirimizi
Sen beni sürsen kırmızı spor araban gibi
Değer biçemesen bana
Ve ben de seni nedenli
Öperim
Öper misin?

Çok yumuşak davransam herkese
Sen de beni kendini katmadan
İşin içinden çıkamadan
Seversin belki ben de
Öperim

Ucuz romanlardaki gibi olsa hikayemiz
Ya da boşver, hikayemiz hiç olmasa
Yazar mısın benimle bir tane?
Kollarına atlamadan, gelini eşikten içeri taşımadan, koalan olmadan
Beni başkasını hayal etmeden öp

Bak ben de bitirdim şimdilik renkli hayallerimi
Çocukça hayatım değil mi?
Sen gelmeden ben odayı toplayayım o zaman
Sevgilim, sen gelirken ışıkları yak
Yorganı at

Şimdi sevgilim gel
Ben çelimsiz, sen yorgun
Daha anlatmayalım oyunumuzu
Şimdi sen gel
Bu çok fena
Beni öpmeden olamaz hiçbir sarı ev kendiliğinden
İçini dolduracak adam gerek
Velev ki ben doğmuşum çoktan

Haydi sevgilim deme bana
Yazıyorum sadece, tut ki kolumdan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?