6.12.2009

Sezonun Bitiş Zamanlaması

Ödevlerimi bitirmek üzereyim, son bir iki ödev kaldı. İşte onlar da Türkçe ve Felsefe'den. İkisi de yoruma dayalı. Ama ben rahat durmayıp gene yorum yerine kaynak belirtmek ve resimlerle desteklemeyi seçiyorum ve bir tomar ödev bitmesi gereken zamandan daha geç bitiyor. Yine de en yüksek puanı ben kapıyorum, o ayrı...
Dün İFSAK'da sergi açılışı vardı ''Hikayenin Hikayesi'' diye. Çok çok güzeldi, tavsiye ederim, gidin. İkinci katta sergi. İlk katta güzel gayet de, orada Hikayenin Hikayesi yok.
Annemin de resimleri vardı, ben bu kadar yetenekli bir grup göreceğimi bilmiyordum. Fotoğrafçılığa ben de mi merak sarsam? Özendim biraz aslında. Neyse, ben orada ''Kadın Gözünden Fotoğraf'' başlıklı bir yarışma? afişi gördüm, ilgimi çekti. Katılmak isterim açıkçası ancak hala araştırma yapamadım afiş hakkında. Bir bakmam lazım. Kazanmak da isterdim açıkçası, aklımda bir sürü fikir belirdi...
Yılbaşında ne yapsam peki? Ben hala karar veremedim. Eli ile partilerden birine gidelim diyoruz ancak hiçbir davet gelmedi ve hiçbir organizasyondan da haberimiz yok.
Güzel bir gün geçirmiş ve keyifli bir son yapmaya hazırsınızdır umarım bu güzel pazar günü de!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?