7.12.2009

Youth Guru

Şu beden şeysinden nefret ediyorum. Sanki ileride çalışırken voleybol oynayacağız. Ben şimdiye kadar bir sürü bankaya, televizyon kuruluşuna, bakkala çakkala gittim bir tane bile içeride spor yaparak iş yapanını görmedim. Sanane yani benim bedenimin geliştirilmesinden, esnemesinden. Hayır elektrikçi, boyacı, emekli de gördüm. Yani emekli dışında kimse günlük planında spor yaparak para kazanmıyor. Basketbolcular, yüzücüler, futbolcular düşünsün sporu. Zaten onlardan düşen de spor yapmak zorunda. Ya elbette spora karşı değilim, yıllar boyunca lisanslı yüzdüm, bu sene bıraktım ama yani ben beden dersinde kızlara sınav, erkeklere oyun taktiğini çözemiyorum. Ben toplu oyuna karşıyım asıl. Hayat falan mı kurtarıyor da bana manşet öğretiyorsunuz? Yok fileyi geçme, yok çizgiye bastın. Notu kıra kıra piç ettin ayıptır söylemesi. 40 verdi deli. Ben anlamıyorum şahsen. Kuyruğuna basılan ben olunca ötmüyorum tabii sadece ama bana saçma geliyor. Banane ya. Ben toplu oyunlara yatkın değilim. Şimdiye kadar elime top değmedi, son 3 haftadır çalışıyorum, manşetlerim de düzelmiş olmasına rağmen ''Aferin, Tuna'' alamıyorum bir türlü. Bugün ''Yapacaktın o zaman banane!'' demesinin nesi normal? Ben ilkokulda görmedim. Son senem de test çöz, otur, bilmemneyap şeysiyle geçti. Lise hayatında başlatmanın anlamı yok. Kısacası o banane diyebiliyorsa ve gene mutlu olabiliyorsa ben de oynayamadığım zaman için banane derim. Kırpa kırpa 40 verdi. Şuan şımarık, küçük kız gibi anlatıyorum ama ne yapayım yani, not ortalamamı düşürüyor. Ayrıca hep ''eşitlik'' diye çığıran bu insanlardan ben, bunu beklemiyordum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?