18.12.2009

Un Noir Désir Charnel

Benim olacak
Hangi Tanrıça ben olacak
Bu yalancı, beyaz tırnaklardan
Hangi uzun kazanacak
Un Noir Désir Charnel...

Benim yanağıma
Hangi yuva yapan
Bana bu der sence -Şairim
Sesin soluğun çıkmıyor
Mutsuz musun
Un Noir Désir Charnel...

Nefret yok, olur mu hiç
Acı ektik birbirimize tek haraç bu
Elimde ne var ne yok
Hangisi benim bahçem
Bir papatya, bir gül, bir Esmeralda

Un Noir Désir Charnel...
Le quartier français, just sur mes pieds
Quelle bon humeur?
Quelle bonne fontain
C'est mon désir,
C'est rien
Pousse pousse
Conseille moi un couleur
Un Noir Désir Charnel...
Laissez-mois vous parler de nous!
C'est just,
Une fois
Un peu d'amour et bonjour toi, aussi
Un Noir Désir Charnel
Comme des garçons...
Un Noir Désir Charnel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?