12.08.2010

Bugün Her Varlığın Günü

Bugün gülüyorum çünkü gülmek istiyorum.
Bugün hiçbir şey hissetmiyorum çünkü coktan duygularımı bitirmişim.
Yaşlar gereksiz. Yaslar anlamsız. Yakarmalar garip.
İnanç belki. Veyahut yalan, istediğim...
Bugün her ne kadar ne kadar bir kötü gün olsa da;
Yahu bugün bir gün işte!
Günler anlam kazanır. Biz anlam yükleriz.
Alt tarafı bir gün bugün.
Belki de karalar giyip telefonumu kapattığım...
Belki de bir kaç arkadasıma blog'uma bakın dediğimde okuyacakları yanlış post'un bu post olduğunun günü...
Aslında evet, bugün kötü bir gün.
Çünkü bugünün anlamı tek değil benim için.
Ama şunu bilelim ki, hepimiz onu seviyoruz ve en çok da ben seviyorum.
Ayrıca, tek bir gün değil onun günü.
Her gün onu düşünüyorum ve düşündüğüm sürece her gün, herkesin günü.
Bu sadece bazen saklanmak isteyeceğim ama sonunda inimden çıkacağım ve iyi ki vardın, diyeceğim günün günü!
Babiş,
Ey kapanı! Ey kapanı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?