7.09.2010

Ha Yoksan

Deli miyim? Hep düşünüyorum öyle miyim değil miyim diye... Ama ne olursa olsun beni sınırdan çıkaran onlardı. Çizgiyi silip ayaklarımın dibine çeken...
Bazen hepiniz manyaksiniz diyorum ve çekip çıkıyorum. Sonra da ofkem yatisiyor ve özür dolu bakislarimla geri donüyorum. Neden özür diliyorum ki? Kimden, ne için diliyorum?
Beni bu hale getiren bu heriflerdi, kahretsin ya. Yahu bir köpeğin sevgisi bile daha dürüst geliyor bazen.
Hiçkimsem olmasın istiyorum. Hiçbir maddiyata bağlı zenginliğim olmasın. Küçücük ama kendımın olan bir evde yasayayım.
Yalnız ama gelip gideni çok olan.
Ama biliyorum ozlem o kadar şiddetli olacak ki...
İnsanlar bana haksızlık yapıyor, ben hiçbir varlığa zulüm etmek istiyorum.
Beni siz delirttiniz. Ben cezanızım. Cekemeyeceksiniz.

Şimdiki gibi.
Hepiniz manyaksiniz. Sen de öylesin!
Sen de!

İcimde genelde bir yumru olur. Takılır kalır boğazıma.
Şimdi o yumru ne gariptir, ne alışılmadiktir.
Her şeyim olacak, bekle T, her şey olacak.

Bir bok olmayacak. Bu bu kadar basit. Hiçkimse olamamış da.
Hiçkimse hiçbir şey haketmemiş de.
Gözlerini yeni açanlar disinda.

Didindi didindi,
Bir kaç kötü sozden ileri gidemedi...
Didindi didindi,
Karakalem calakalem oldu sevinemedi...
Didindi didindi,
Olduracagi oldurdu, oldurmayacagi göremedi...
Didindi didindi,
Ugrastigina degdirtti...
Didindi didindi,
Bir kuruş fazla getiremedi...
Hepsi elinde harcandı gitti!
Didindi didindi,
Sadece didindigiyle kaldı, yandı gitti?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?