17.07.2010

Bodoş

Suan bunlari sana tam bir eziyetin icindeyken yaziyorum: 12 saatlik Bodrum yolculugumuz sakiz gibi uzadi. Bir seylere koyarim deme icgudum her karbondioksit verdigim anda (kaka hava, pis hava iste ya hani, ugursuz) daha da artiyor. Yahu nasil yavas kullanabilir bir insan bu otobusu?! En iyisi ucak, en iyisi taksi, en konforsuzu otobus ve motor uzerinde seyahat. Motoru severim de 12 saat cekilmez len uzerinde. Omurgam, boynum, organ morgan yok ben de. Var da olmasaymis dedirtiyor, ne bileyim. Bodrum askimla geliyorum, amaaan bosver debizi gorduuuum!!! Ay ne guzel! Heyecanlandim bir yandan da kucagimda sapka var, bakalim otelde neler olacaak... Sa.12
Otel OK, heryerde Ingiliz var. Turklerden cok. Sa.22:30
Sa.18 Suan gunesleniyorum. Hep burada havanin bunaltici bir sekilde sicak olacagini sanirdim. Ancak suya girdigin surece her sey harika. Tum gunumu denizde gecirmeyi planlarken kendimi havuzda guneslenirken buldum... Suyu ozlemisim... Birkac kisiyle de tanissam harika olurdu ancak ben biraz fazla utangacim sanirim.
Wow! Neyse aslinda var zaten. Ilk defa tam hayalimdeki yaz tatilini yasayacagim! Tatilde yalniz olmaktan nefret ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?