28.07.2010

Icime Bir Sey Takildi

Neden boyle dedin ki... Sanki hayatinda gercekten insanlari tanimis, tum mutluluklari tatmis, en carpici ve en essiz guzellikleri kesfetmis bay. Neden bay? Bay Bay, merak ediyorum da, beni ve benim gibileri neden bu kadar kolay eleyebiliyorsunuz? Ya benim de size kendimi tanittigim sekil Onlar gibi olsaydi? Ya ben sana kendimi tumuyle anlatsaydim! Ikiyuzluluk yapmasaydim! Sen gene de beni tanimak istemeyecektin. Aslinda sen zaten istemiyorsun ya, ben gene kendi dunyamda yasiyorum. Neden ben ya? Neden? Ben farkliyim. Ben neyim baska? Kendimi siniflandirmak istemiyorum. Sen gene bir cevap bulacaksin Bay Bay. Cunku sen entel ama duzeylisin. Cunku sen anca kendini acmadan, baskalarini actirir ve yargilarsin. Entel olmak ne demek? Hippi olmakla duzeysiz mi oluyorsun? Eh, belki sacimi kestirirsem biraz para kazanabilirsiniz. Kac yasindasin? 16 yasina basacaksin, 40 degil. Bir de sanki su jenerasyonda hippi varmis gercekten gibi konusuyor ya... Bir sey de diyemiyorsun. Demem. Nasil diyebilirim? Ya cok sacma ve gulunc bu konu ama baslarim dusuncelerine! Duzey boyle mi kazaniliyor? Git kazan o zaman. Benden uzak ol(ma). Git(me). Baslatma. Kes.
Her seyin bir anlami var, bilmeden konusma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?