5.11.2009

Voulez Vous Cochez Avec Moi?

Ne dediğimi uzun zamandır bilmiyorum. Cümle kurmayı öğrendiğimden beri konuşuyorum ama ne demeye çalıştığımı bilmiyorum. Bazen kafiyeli, bazen saçma sapan, bazen de gereksiz şeyler söylüyorum. Antipatik ya da antisosyal değilim. Sen değilim işte. Hıhı de, geç. Ben değişim geçirdim.
Onu bunu şunu bekleyip yerime saymayacağım. Tabii bazı durumlarda yatağımın altına saklanacağım ama değer. Ben harekete geçen olmayacağım.
Sadece sevip kaçan bir insanım. Sadece arada görünmez olmak istemiyorum. Birine ait olarak değil de, özgürce yaşamak istiyorum. Çirkin değilim ve sen olmak istemiyorum.
Aslında şuan sadece uyumak ve tuvalete gitmek istiyorum.
Blog'a yazmak dürüst olmanı gerektiriyor mu?
Hayır, tuvaletimi nasıl yaptığımı merak ediyor olamazsınız..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?