8.02.2010

Ok

Şu ''yok eşitlik yok bilmemne diye zırvalayan kız'' olarak şuan yazmak istediğim, ileride bu görüşüme ''Ne kadar abuk subuk yazmışım ya?'' diyeceğim bir küçük yazım olacak bugün.
Şimdiye kadar şiir okudum, şarkı sözü okudum, nota okudum, makale okudum, deneme, düz yazı, polisiye ve daha nicelerini okudum.
Günümüz blog yazarlarının yazıları dışında hiçbir zaman yazarların cinsiyetlerini tahmin edemedim. Benim için pek bir farkları olmadı. Veyahut ben bir hayvandım.
Ancak şu sıralarda ne zaman farklı bir blog açsam karşıma çıkan yazıdan cinsiyetlerini anlayabiliyorum.
''Eee, neden bu kadar taktın?!'' demeyin çünkü bana garip geliyor işte.
Bir bayanı şu sıralar melankolik yazılarından ya da tepkilerinden, kaprislerinden anlamak mümkün. Mümkün işte. Hepsi değil de yani nedense şu sıralar karşılaştıklarım ya dertli, içli, dünyası başına yıkılmış insanlar ya da ilginç şeyler paylaşan, kendi tarzı olan tipler. Ben ikisi de değilim. Umarım. Ama ortası ya da olması gerekeni hiç değilim.
Bilmiyorum işte ya. Bakarken bilmemkaçıncıyüzkere öyle birden okuyunca insan anlayabiliyor. Anlar işte ki insan. Ben bununla oynarım ki. Ehe!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?