11.09.2009

Bitti

Yok ettiklerimin hepsi yok edilmeye hazır olan kimselerdi... Hiçbir mesaj vermememe rağmen onlar gelip yok olmuşlardı. Normal bir insan gibi aradığım aşkı bulduğumda tiksinti, aradığım ilgiyi bulunca sıkıntı, aradığım düşmanı bulunca da barışı aramıştım ve arıyorum. Neyi istersem onu elde ettiğim anda çoktan vazgeçmiş oluyorum... Tam orta yerinde ayrılıp çekip gittiğinde ben ortada kalakalıyorum ve eskiden korkunç bulduğum ilişkideki aşkı bulmuş olduğumu ancak kaybettiğimi anlıyorum. Beni hiç bırakmasaydın, kara bahçenin içindeki ışığın olsaydım, kendimi kaybetmiş olmazdım. Aslında ihtiyacım varken beni bırakmasan belki daha başarılı olurum ancak klasik başarılı kadın-tembel erkek şeklinde devam etmek istemiyorum. Bu sene gideceksin zaten... Senin hayatını mahvedip burada kalmana izin veremezken kendimden de çok şey vermiş olacağım. Gitmeni aynı anda hem istiyorum hem de istemiyorum. Eğer ben şimdi gidersem devam edebilir miyiz?
Hayır.
Belki de bunu istiyorumdur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?