8.09.2009

Eksi

Bıyıklı, kafasında örtü olan, her yeri kapalı kadınlar ve onların ''din ve kadınlar''dan sorumlu eşleriyle aynı şekilde yaşamak istemiyorum. Haklarımı ancak vücudumu örtmüşsem arayabileceğim bir yerde olmayı istemiyorum. Hayvanların sadece kurban bayramında sevilmesine karşıyım. Köpeklere günah denmesinden nefret ediyorum.
Ancak biliyorum ki, dünyadaki tavuk nüfusu insan nüfusundan daha fazla! Alın size kanıtı.
Türkiye bir çöl değil; kum fırtınalarımız yok; Tuareg de olamazsınız. Tanrı da kendi yarattığı şeylerin görünmemesini istemeyeceğine göre hangi olmayan mantıkla yaklaşıp kafadan bacaklıların senin de beynini yıkamasına izin veriyorsunuz? Okutmuyorlarsa, örtünmeni istiyorlarsa, gencecik yaşında çocuk yapmanı istiyorlarsa yardım iste birilerinden! Çağrını kim duymazdan gelebilir? Bu hayat senin. Doğru kullanmazsan nasıl ileride ''hakkıyla yaşadığını'' söyleyebilirsin? Vücut hatlarının görünmemesi gerekiyorsa neden varlar o zaman? Kilo al? Şiş? Reşit olmayacak mısın bir gün? O gün sisteme karşı koy! Emin ol arkandan neler neler diyecekler ama değmeyecek mi? Arkana dönüp baktığında kendini özgür hissetmiş olmaz mısın? Asıl günahı kendi iradeni kullanmadığın zaman işlersin. Sana zihin kullanman için verilmemiş mi? Öyle demiyor mu? Tanrı bu kadar korkunç olamaz. Kadınlara zulmü isteyebilir mi?
Asıl ayıp ''Atatürk Çocukları'' olamamak değil midir? Yenilikler boşuna yapılmadı. Boşuna laik bir devlet olduğumuz yazmıyor anayasada. Hala umut var işte!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?