5.09.2009

Neyi Biliyorsan Onu Bilmiyorum.

Dünyanın dönmediğini kanıtla.
Benim şuan yaşamadığımı göster.
Ve biraz da su getir bana.
Eğer kanım şarapsa, bulutlar aslında buharsa ve yaşam ölümse nasıl bir ruh hali içinde olmamı bekliyorsun? Masallardaki kahraman çocuk olup ülke yönetemeyeceksem anlatıp özendirmenin ne anlamı var? Ya da yazdırmanın... Garip bence.
Ne dediğimi bile bilmeden yazıyorum ve belki de yazım anlatım bozukluklarıyla dolu!
Bu ''benim için'' kabul edilemez!
Ve biliyor musun, ben bir şeyi farkettim.
Her insan yazabilir. Her insan, yaşamının her evresinde yazabilir. Bu yetenek işi değil! Gerçekten...
İstersen çocuk ol, istersen genç, istersen yaşlı...
Her an yazabilirsin! Yeter ki, kurgu aşamasını geçmiş ol. Bu aşamadan sonra, bir şeyler içinde kıpırdanmalı ki yazasın! Ya da bir şeyler olmalı.
Yazınla yaşarsın... Hayatında hep kalem olur.
Yazsan da, çizsen de, eline rastgele almış olsan da.
Ne güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?