1.12.2009

Ben Bugün Gene Saçmaladım!

Bugün fen dersinde -fen değil de, terim öğrenme diyelim- konu canlıların ne yediğine içtiğine gitti. Güzel dersti. Boştu ve gereksizdi, kısacası güzeldi...
Neyse horozun ne yediğini tartışırken, hocanın yabancı olması ve dili pek bilememesi nedeniyle buğdayı pilav olarak bizlere yansıttı. Herkes karşı çıkarken ben de duramadım yerimde, ''Ne alaka Mösyööö!!!'' diye biraz ses yaptım. Önümdeki de duramadı, ''Ne fark eder?'' dedi bana.
Tabii ben son zamanlarda kafamı kilo ile bozmamın verdiği gazla hemen ''Yağ yapar!'' diye atladım. Bir kaç dakika durmadan gülüş ve iyice boş geçirilen bir ders oldu, güzel oldu ama biraz saçmaladım. Şimdi oradaki ''yağ yapma'' şeysinin anlamı kalbine yağ bağlar? (öyle mi denirdi?) oydu yani. Falan fişman işte.
Ben bu aralar demek istediklerimi dediğim halde diyemiyorum ya da tam diyecekken demek istediklerim bana demekten vazgeçtiriyor ve ben de diyemiyorum işte... Demek kelimesini kullanmak bu paragrafın asıl amacıydı... ^^
Şaka bir yana canım çok baharatlı, acı, sıcacık bir sıcak çikolata istiyor. Demin de telefonuma mesaj geldi, bakamadım. Bakmak da istemiyorum aslında ama bakmayınca uyarı başlıyor. Beş dakikada bir dıt dıt ötüyor, çekemiyorum. İşte öttü.
Beklediğim kişiden değilmiş mesaj. Sabahın altısında yazınca sanırım insan cevaplamak istemiyor... Haklı ama ben olsam gene de cevap yazardım.
Amaan, yazmasın.
Ben de boş boş yaşarım!
Şuan gülümsüyorum, çaktırmasam da, ancak teşekkür ederim.
Nedensiz bir gün geçirmemeniz dileğiyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamdaki taç var olduğu sürece...Yazsana?